Bezpieczny Ośrodek
Ośrodek Gryglówka podjął szereg działań i wdrożyła procedury, których celem jest zapewnienie bezpieczeństwa naszych Gości oraz Pracowników w związku z epidemią
koronawirusa – COVID 19.
Dokument opracowaliśmy zgodnie z zalecenia WHO (dokument „Getting your workplace ready for COVID-19” z 27 lutego 2020 r.) i Głównego Inspektora Sanitarnego zgodnie z informacją dla obiektów hotelarskich w związku z potencjalnym ryzykiem zakażenia koronawirusem z dnia 28.02.2020 r. które będą miały na celu zwiększenie bezpieczeństwa Państwa oraz naszych pracowników. Poniżej prezentujemy Państwa działania jakie podjęliśmy:
- Wszyscy nasi pracownicy przechodzą kontrolę przed przystąpieniem do pracy. Weryfikujemy czy nie występują objawy: gorączki, kaszlu, kataru. Używamy termometrów bezdotykowych, weryfikujemy każdego Pracownika przed i po rozpoczęciu pracy.
- W przypadku wystąpienia jakiegokolwiek z powyższych objawów Pracownicy nie są dopuszczani do pracy. Otrzymują zalecenie udania się do lekarza.
- Praca Pracowników w Ośrodku Gryglówka wykonywana jest w maskach i rękawiczkach jednorazowego użytku. Szanujemy bezpieczeństwo naszych Gości oraz Pracowników.
- Przeprowadziliśmy szkolenia dla Naszych Pracowników w zakresie ochrony osobistej, ze szczególnym wskazaniem dotyczącym postępowania w ściąganiu rękawiczek
i maseczek. - Przeprowadzamy dezynfekcję stanowisk pracy w recepcji po każdym obsłużonym Gościu oraz po każdej zmianie odpowiednimi środkami dezynfekującymi na bazie
alkoholu. - W Restauracji wprowadziliśmy:
- Dyscyplinę utrzymania 1,5-metrowej odległości pomiędzy osobami stojącymi w kolejce, poprzez zastosowanie widocznych wskazówek (np. naklejki na podłodze
lub stojące znaki). - Obowiązkową dezynfekcję rąk przez klientów przy wejściu na teren lokalu.
- Udostępnienie dozowników z płynem do dezynfekcji rąk dla gości w obszarze sali jadalnej (przy punktach składania zamówień/kasowych) oraz przy wyjściu z toalet.
- Wyłączenie z użycia suszarek nadmuchowych, stosowanie w łazienkach papieru do wycierania rąk.
- Wyznaczenie na podłodze stref zapewniających zachowanie odpowiednich odległości między gośćmi (zachowanie odległości nie dotyczy rodzin lub osób pozostających we wspólnym gospodarstwie domowym), uwzględniając ogródki zewnętrzne.
- Odległość między blatami stolików (od ich brzegów) powinna wynosić min. 1,5 m, zaś 1 m w przypadku oddzielenia stolików przegrodami o wysokości minimum 1 m (ponad blat stolika).
- Każdorazowa dezynfekcja stolika po zakończeniu obsługi gości lokalu gastronomicznego przy danym stoliku. Po zakończonej dezynfekcji stolik zostaje oznaczony napisem: „zdezynfekowano”.
- Dyscyplinę utrzymania 1,5-metrowej odległości pomiędzy osobami stojącymi w kolejce, poprzez zastosowanie widocznych wskazówek (np. naklejki na podłodze
- Dla naszych Gości i Pracowników w widocznym miejscu w recepcji udostępniliśmy informacje jak dbać o higienę rąk, co jest pierwszym i nieodzownym warunkiem zapobiegawczym rozprzestrzeniania się COVID-19.
- Żel antybakteryjny dostępny jest w recepcji przed wejściem do Karczmy oraz przed wejściem do Pensjonatu.
- Akceptujemy w recepcji wszystkie formy płatności bezgotówkowych, z których system płatności BLIK jest systemem całkowicie bezdotykowym.
- W trosce o komfort i bezpieczeństwo naszych Gości w ramach przygotowania pokoi na przyjazd naszych Gości wprowadziliśmy:
- dodatkowe kontrole wewnętrzne mające na celu weryfikację czystości pokoi
- dokładne czyszczenie i odkażane z najwyższą dbałością, mającą zapewnić naszym Gościm komfort i bezpieczeństwo (piloty do TV, telefony, klamki).
- Regularne wietrzenie pokoi i pomieszczeń wspólnych by dbać o właściwy obieg powietrza.
- Wszystkie pokoje po wyjeździe naszych Gości są niedostępne w sprzedaży i są blokowane na czas tzw. naszej wewnętrznej kwarantanny. W tym czasie odbywa się też ozonowanie pokoi. Ozonowanie to jedna z metod przeprowadzenia dezynfekcji, która nie wymaga użycia środków bakteriobójczych. Zamiast nich jest wykorzystywany ozon będący silnym utleniającym gazem. Ozonowanie najlepiej sprawdza się do odkażania mieszkań po kwarantannie, ponieważ usuwa z pomieszczeń mikroorganizmy, grzyby oraz pleśnie.
- Stosujemy najwyższe normy związane z zachowaniem czystości i jakości prania pościeli i ręczników, które są dostępne dla Gości w pokojach, ręczniki i pościel prane są w temperaturze minimum 60 stopni z użyciem dezynfekujących detergentów.
- Podczas sprzątania pokoi, stref ogólnych wykorzystujemy środki chemiczne najwyższej jakości które posiadają certyfikaty Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
- Wprowadzono wewnętrzne regulacje postępowania w przypadku podejrzenia choroby zakaźnej. Opis zachowania: Od razu poprowadzimy w bezpieczny sposób gościa do pokoju izolacyjnego i kontaktujemy się ze służbami sanitarnymi. Zapewnimy Gościowi dostęp do komunikacji za pośrednictwem telefonu pokojowego lub telefonu komórkowego, zaś pokój Gościa jest wyłączony i dezynfekowany).